Analysis of specific campaign of Czech Railways company

Thesis title: Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s
Author: Panková, Miroslava
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Szmeková, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy, a.s." se zabývá analýzou kampaně "In-karta zima 2011/2012". Teoretická část práce představuje marketing, marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Následně jsou podrobně popsány všechny formy komerčních komunikací. Praktická část nejprve popisuje akciovou společnost České dráhy, dceřiné společnosti a následně představuje její stávající formy komunikací. V další části probíhá samotná analáza kampaně. Nejprve pomocí vlastního dotazníkového šetření a poté analýzou dat poskytnutých Českými drahami. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučení do budoucna.
Keywords: České dráhy, a.s.; marketingový mix; In-karta; komerční komunikace; marketing; reklama
Thesis title: Analysis of specific campaign of Czech Railways company
Author: Panková, Miroslava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Szmeková, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis "Analysis of specific campaign of Czech Railways company" deals with the analysis of campaign "In-card winter 2011/2012". The theoretical part presents marketing, marketing mix and marketing and commercial communications. All forms of commercial communications are described in detail. The practical part of thesis describes firstly the Czech Railways company, its subsidiaries and then presents its existing forms of communications. The next part deals with the analysis itself. First, by using a custom questionnaire investigation and then by analyzing the data provided by Czech Railways. The conclusion summarizes the results and recommendations for the future.
Keywords: Czech Railways; marketing; advertising; marketing mix; commercial communications; In-card

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 12. 2011
Date of submission: 11. 5. 2012
Date of defense: 29. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35024/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
Private annex
Private file
Download
Opponent's review
Private file
Download
Supervisor's review
Private file
Download
    Last update: