-

Thesis title: Firemní kultura
Author: Jílková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Kohlová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Keywords: řízení vztahů; principy a hodnoty; utváření; prvky; Význam

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 5. 2007
Date of submission: 28. 5. 2007
Date of defense: 28. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5861/podrobnosti

Files for download

    Last update: