-

Thesis title: Segmentace trhu
Author: Neckař, Jan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hebák, Petr
Opponents: Staněk, Miloš
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem mé práce bylo užití vícerozměrných statistických analýz v praktickém využití. Vybral jsem si segmentaci trhu. Vytvořil jsem několik skupin lidí, podle toho jaký mají vztah k reklamě. Uživatel této analýzy tak může zaměřit své úsilí pouze na část populace, kde bude reklama účinná.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Kvantitativní metody v ekonomice/Statistické a pojistné inženýrství
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Statistics and Probability

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 5. 2007
Date of submission: 1. 6. 2007
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5892/podrobnosti

Files for download

    Last update: