Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o

Thesis title: Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o
Author: Škorpilová, Pavla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navržení marketingově komunikační strategie a návazných aktivit pro produktovou řadu BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o. V teoretických východiscích bude zohledněna marketingová komunikace a její nástroje, které jsou nejběžněji používané na business-to-business trzích. Vzhledem k marketingově komunikačním aktivitám provedených společností v nedávné minulosti dojde k ověření hypotézy a tudíž ke zjištění, zdali změna marketingově-komunikační strategie napomohla ke zvýšení prodejů daných výrobků.
Keywords: marketingová komunikace; komunikační mix; B2B trhy
Thesis title: Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o
Author: Škorpilová, Pavla
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of this study is to outline a marketing communication strategy and following activities for the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o. As a theoretical background marketing communication and it's methods and tools used on B2B markets will be mentioned. Relating to marketing communication activities which were conducted in the company in the last years and taking into account the outlined activities, the hypothesis will be verified at the end in order to find out whether the change in the marketing communication strategy helped the company to increase the sales of the particular product or not.
Keywords: communication mix; B2B markets; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2010
Date of submission: 31. 3. 2012
Date of defense: 5. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/29615/podrobnosti

Files for download

    Last update: