marketing strategy of the selected company

Thesis title: Marketingová stratégia vybranej firmy
Author: Feťková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Odehnalová, Jitka
Opponents: Kandráčová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca "Marketingová stratégia vybranej firmy " sa konkrétne zaoberá slovenskou firmou F.O.K., s.r.o. Prešov, ktorá je realitnou kanceláriou. Cieľom tejto práce je návrh marketingovej stratégie a komunikačného mixu realitnej kancelárie F.O.K., s.r.o. Prešov spolu s možnými návrhmi na zlepšenia a odporúčaniami, ktoré budú podložené vlastným dotazníkom. Teoretická časť popisuje a vysvetľuje východiská marketingu, marketingovej stratégie a marketingového mixu. V práci sa autorka venuje aj špecifikám marketingu na realitnom trhu. Tieto východiská sú následne aplikované v praktickej časti, kde je vypracovaná vhodnú marketingovú stratégiu, komunikačný mix a SWOT analýzu pre realitnú kanceláriu.
Keywords: komunikačný mix; trh nehnuteľností; marketingová stratégia
Thesis title: Marketingová strategie vybrané firmy
Author: Feťková, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Odehnalová, Jitka
Opponents: Kandráčová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová strategie vybrané firmy" se konkrétně zabývá slovenskou firmou F.O.K, s.r.o. Prešov, která je realitní kanceláří. Cílem této práce je návrh marketingové strategie a komunikačního mixu pro realitní kancelář F.O.K, s.r.o. Prešov spolu s možnými návrhy na zlepšení a doporučeními, které budou podloženy vlastním dotazníkem. Teoretická část popisuje a vysvětluje východiska marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. V práci se autorka věnuje i specifikům marketingu na realitním trhu. Tyto východiska jsou následně aplikovány v praktické části, kde je vypracována vhodná marketingová strategie, komunikační mix a SWOT analýza pro realitní kancelář.
Keywords: komunikační mix; marketingová strategie; trh nemovitostí
Thesis title: marketing strategy of the selected company
Author: Feťková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Odehnalová, Jitka
Opponents: Kandráčová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The bachelor thesis "Marketing strategy of the selected company" concern about Slovak real estate agency F.O.K., Ltd. Prešov. The aim of this bachelor thesis is projection of marketing strategy and communication mix with possible proposal and recommendation to improve for estate agency F.O.K. Ltd. Prešov. This recommendation is based on own questionnaire. Theoretical part describes principle of marketing, marketing strategy and marketing mix. The author of thesis also describes marketing specification of the real estate market. Consequently, this theoretical basic are applied in practical part of thesis. In practical part, there are developed appropriate marketing strategy, communication mix and SWOT analysis for estate agency.
Keywords: real estate market; communication mix; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 12. 2011
Date of submission: 30. 4. 2012
Date of defense: 12. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/34912/podrobnosti

Files for download

    Last update: