Analysis of consumer behaviour on the private cars' market

Thesis title: Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Author: Švarc, Petr
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: Zapletalová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Keywords: reklama; marketingový výzkum; trh s ojetými automobily; analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů v ČR; automobilový průmysl
Thesis title: Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Author: Švarc, Petr
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: Zapletalová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 6. 2007
Date of submission: 1. 6. 2007
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5947/podrobnosti

Files for download

    Last update: