The analysis of the customers´ loyalty to the multiplex Cinestar

Thesis title: Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Author: Petlachová, Alice
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza loajality návštěvníků multikina CineStar." Jako hlavní cíl jsem si stanovila zjistit, zda a do jaké míry existuje loajalita návštěvníků k provozovateli multikin CineStar, jaká je celková úroveň zákaznické loajality na trhu multikin a jak dalece jsou diváci spokojeni s kvalitou nabízených služeb sítě CineStar. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako loajalita a termíny s ní související, segmentace a typologie zákazníka a výzkum trhu. Praktická část je věnována především výsledkům vlastního dotazníkového výzkumu. Výsledky shrnuji v závěru práce.
Keywords: výzkum trhu; CineStar; loajalita zákazníka
Thesis title: The analysis of the customers´ loyalty to the multiplex Cinestar
Author: Petlachová, Alice
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The topic of my Bachelor Thesis is "The analysis of the customers' loyalty to the multiplex Cinestar". The main objective of my thesis is to find out, whether there is customer's loyalty to the operator of multiplex CineStar, to what degree is there loyalty in Cinema market and what is the level of customer's satisfaction with the quality of provided services. In the theoretical part are explained the main terms such as loyalty and other relevant terms, then segmentation and typology of the customers and last but not least the market research. The practical part of the thesis deals with the results of my research. These are summarized at the end of my thesis.
Keywords: market research; CineStar; customer´s loyalty

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 10. 2011
Date of submission: 11. 5. 2012
Date of defense: 11. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/33753/podrobnosti

Files for download

    Last update: