Marketing strategy of Rodinný pivovar Bernard a.s

Thesis title: Marketingová strategie firmy Bernard
Author: Hanzalová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Lipták, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Rodinného pivovaru Bernard. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám obecnými marketngovými základy a představuji nástroje marketingové strategie. V praktické části, která navazuje na část teoretickou, provádím analýzu společnosti pomocí marketingových nástrojů a na jejím základě dávám pivovaru doporučení na vylepšení.
Keywords: Rodinný pivovar Bernard; originalita; marketingová strategie; pivovarnictví
Thesis title: Marketing strategy of Rodinný pivovar Bernard a.s
Author: Hanzalová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Lipták, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis focuses on marketing strategy of Rodinný pivovar Bernard. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with general basics of marketing and introduce tools of marketing strategy. In the practical part I analyze company using marketing tools and on that basis I give recommendations to improve the activities of this brewery.
Keywords: marketing strategy; Rodinný pivovar Bernard; originality; beer

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 11. 2011
Date of submission: 15. 5. 2012
Date of defense: 14. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/34597/podrobnosti

Files for download

    Last update: