Marketing of a dance studio

Thesis title: Marketing tanečného klubu
Author: Adamčiková, Patrícia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce "Marketing tanečného klubu" je aplikácia teoretických poznatkov z oblasti marketingu, konkrétnejšie marketingu služieb a športového marketingu na zhodnotenie súčasného stavu marketingovej komunikácie konkrétneho tanečného klubu. Teoretická časť taktiež obsahuje samostatnú kapitolu venovanú problematike voľno časových aktivít detí. V praktickej časti je predstavený tanečný klub AT Studio Domino a jeho marketingové aktivity. Súčasťou je aj dotazník zameraný na získanie spätnej väzby od terajších členov klubu.
Keywords: tanečný klub; marketing; tanec; voľno časové aktivity; marketingová komunikace; sport; služby
Thesis title: Marketing tanečního klubu
Author: Adamčiková, Patrícia
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Marketing tanečního klubu" je aplikace poznatků z oblasti marketingu, konkrétně marketingu služeb a sportovního marketingu na zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního tanečního klubu. Teoretická část obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou problematice volnočasových aktivit dětí. V praktické části je představený taneční klub AT studio Domino a jeho marketingové aktivity. Součástí je i dotazník zaměřený na získání zpětné vazby od nynějších členů klubu.
Keywords: taneční klub; tanec; sport; marketing; volnočasové aktivity; služby; marketingová komunikace
Thesis title: Marketing of a dance studio
Author: Adamčiková, Patrícia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis Marketing of a Dance Studio is to apply theoretical knowledge from the area of marketing, specifically marketing of services and sport marketing, in order to analyse the current state of marketing communication of a particular dance club. The theoretical part includes an independent chapter focused on free time activities of children and youth. In the practical part of the thesis, the Dance Studio ATS Domino is introduced along with its marketing activities. It also contains a feedback form for current members and analysis of their responses.
Keywords: dance studio; dance; sport; free time activities; services; marketing communication; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 10. 2011
Date of submission: 30. 3. 2012
Date of defense: 13. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/33831/podrobnosti

Files for download

    Last update: