Marketing strategy of Antibactif product for company Blažek Glass s.r.o

Thesis title: Marketingová strategie produktu Antibactif firmy Blažek Glass, s.r.o
Author: Zdobinský, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Matoušková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí vhodné marketingové strategie střední firmy. Práce je pomyslně rozdělena do tří částí. První část popisuje veškeré nástroje a metody použité pro vypracování této strategie. Druhá část je věnované historii a současnosti společnosti Blažek Glass. Třetí část pak na základě stanovených a popsaných nástrojů a metod analyzuje společnost, trh a produkt Antibactif a na základě výsledků sestavuje vhodnou marketingovou strategii. Práce má v praxi společnosti Blažek Glass navrhnout možnou cestu, jak úspěšně etablovat produkt Antibactif na českém trhu.
Keywords: SWOT; Antibactif; Marketingová strategie; skleněný pilník
Thesis title: Marketing strategy of Antibactif product for company Blažek Glass s.r.o
Author: Zdobinský, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Matoušková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of this thesis is to suggest a suitable marketing strategy for medium company. The thesis is divided into three imaginary parts. The first part of the thesis contains and describes all of the tools and methods used to create the thesis. The second part describes the history and present of company Blažek Glass. The third part analysis the company, market and product Antibactif and based on the results compiles a suitable marketing strategy. In practice, the thesis should provide an appropriate way of establishing the product Antibactif on the Czech market.
Keywords: glass nail file; Marketing strategy; Antibactif; SWOT

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 2. 2012
Date of submission: 31. 5. 2012
Date of defense: 19. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35888/podrobnosti

Files for download

    Last update: