-

Thesis title: Strategické řízení značky Oskar
Author: Hradil, Radek
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce v teoretické části vymezuje pojmy značka a strategické řízení značky s důrazem na kvantifikaci hodnoty značky, poskytuje přehled nástrojů pro řízení a typologii spotřebitele. V praktické části je popsán start značky Oskar podle metodologie z teoretické části s důrazem na kreativní reklamu a analýzu televizních spotů které značku na český trh uvedly.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 6. 2007
Date of submission: 11. 6. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6090/podrobnosti

Files for download

    Last update: