Marketing plan and it’s creation in the company CTY Průmyslová, s.r.o

Thesis title: Marketingový plán a jeho tvorba ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o
Author: Larkina, Svetlana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Gabor, Richard
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vyhledávání informacích potřebných pro sestavení marketingového plánu ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o. Za tímto účelem byla analyzována aktuální situace na trhu kancelářských nemovitostí v Praze. Byly zjištěny používané marketingové nástroje pro projekt Průmyslová Tower a navrhnuta komunikační strategie pro získání zákazníků. První část tvoří kapitoly určující teoretický postup pro tvorbu marketingového plánu. Druhá část je zaměřena na konkrétní společnost s důvodu přípravy nového stavebního projektu s jeho následným jeho uvedením na trh.
Keywords: rozpočet; pronájem; stavba; zákazník; komunikace; marketingové nástroje; marketingový plán; nemovitost; realitní agent; kancelářské prostory; Development
Thesis title: Marketing plan and it’s creation in the company CTY Průmyslová, s.r.o
Author: Larkina, Svetlana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Gabor, Richard
Thesis language: Česky
Abstract:
The subject of the Master's Thesis is retrieval information needed to making a marketing plan in the company CTY Průmyslová, s.r.o. For this purpose the current situation at office real estate market in Prague was analyzed, used marketing tools were ascertained and was suggested the communication strategy for layout Průmyslová Tower to get new customers. Chapters in first part define a theoretical approach for creating a marketing plan. The second part focuses on a particular company because of preparation of the new building project and its subsequent introduction at the market.
Keywords: marketing plan; real estate; budget; customer; communication; marketing tools; office space; Development; rent; real estate agent; construction

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 10. 2011
Date of submission: 30. 9. 2012
Date of defense: 12. 9. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/34195/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: