-

Thesis title: Franšízink jako metoda vstupu na trh
Author: Vondrášek, Štěpán
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kohlová, Lenka
Opponents: Cimler, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 6. 2007
Date of submission: 13. 6. 2007
Date of defense: 28. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6160/podrobnosti

Files for download

    Last update: