-

Thesis title: Etiketa a kultura japonského podnikání
Author: Andronic, Valerie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Šípková, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Vzhledem k faktu, že je kultura Japonska velmi málo ovlivněná Evropou a západem, stává se běžná konverzace téměř uměním, které jako cizinci můžeme pochopit jen velice těžko. Cílem mé práce je přiblížit čtenáři zemi, jenž nám je vzdálená jak zeměpisně tak z hlediska kulturních zvyklostí a prostřednictvím této práci bych chtěla svým podílem přispět k analýze japonské kultury, specifiky jednaní s Japonci a dalších problémů, se kterými se můžeme setkat při osobním kontaktu v japonském prostředí. Představitele země vycházejícího slunce, jak svoji zemi sami hrdě nazývají, můžeme často vidět v našem hlavním městě, přijíždějí jako turisté, aby poznali naši kulturu, náš národ a naše památky. Co však víme mi o nich?
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 6. 2007
Date of submission: 13. 6. 2007
Date of defense: 28. 8. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6163/podrobnosti

Files for download

    Last update: