Marketing use of geocaching

Thesis title: Marketingové využití hry geocaching
Author: Vávrová, Katka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití hry geocaching. Cílem této práce je vysvětlit, zda a za jakých podmínek je možné využít hru geocaching při marketingových aktivitách. Je zde proveden rozbor a zhodnocení již existujících projektů využívajících hru geocaching. Na základě získaných výsledků je navržen vlastní projekt.
Keywords: Geocaching; marketing; projekt
Thesis title: Marketing use of geocaching
Author: Vávrová, Katka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of use of the game geocaching. The aim of this work is to explain whether and under what conditions it is possible to use geocaching in marketing activities. There is an analysis and evaluation of existing projects using geocaching. Own project is designed pursuant the obtained results.
Keywords: project; marketing; Geocaching

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 5. 2011
Date of submission: 1. 1. 2012
Date of defense: 20. 9. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/31982/podrobnosti

Files for download

    Last update: