Strategy of the market entrance

Thesis title: Stratégia vstupu na trh
Author: Kiseľová, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Drozen, František
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca rieši náležitosti stratégie vstupu na viedenský trh. Cieľom bolo zistiť, či má česká spoločnosť pietro filipi šancu uspieť na tak saturovanom trhu a keď má, tak za akých okolností. Práca je rozdelená do piatich kapitol, kde v každej je zahrnutá aj všeobecná teória týkajúca sa vstupu na zahraničné trhy a za ňou nasleduje aplikácia týchto teoretických poznatkov priamo na prax a teda hneď je aplikovaná na konkrétny príklad. V práci prídeme s dvoma závermi a to, že pietro filipi sa vstup kvoli financiám neoplatí a skôr by sa táto spoločnosť mala zamerať na trhy východnej a strednej Európy, alebo pri neobmedzených finančných zdrojoch sa môže pietro filipi pokúsiť investovať do otvorenia a prevádzky predajne vo Viedni, hoci sme zdôraznili, že by aj toto mohol byť risk. Pre pietro filipi to znamená zvážiť svoje možnosti a rozhodnúť sa podľa vzťahu k riziku a disponibilných finančných zdrojov, či otvorí predajňu vo Viedni, alebo v niektorom zo štátov východnej a strednej Európy.
Keywords: odevný priemysel; PEST analýza; SWOT analýza
Thesis title: Strategie vstupu na trh
Author: Kiseľová, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Drozen, František
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce řeší náležitosti strategie vstupu na vídeňský trh. Cílem bylo zjistit, jestli má česká společnost pietro filipi šanci uspět na tak saturovaném trhu, a když má, tak za jakých okolností. Práce je rozdělena do pěti kapitol, kde v každé z nich je zahrnutá všeobecná teorie týkající se vstupu na zahraniční trhy a za ní následuje aplikace těchto teoretických poznatků přímo na praxi a tehdy je okamžitě aplikovaná na konkrétní příklad. V téhle práci dospějeme k dvěma závěrům. A to, že pietro filipi se vstup kvůli financím neoplatí a mělo by se například zaměřit více na trhy střední a východní Evropy, anebo při neomezených finančních zdrojích se může pietro filipi pokusit investovat do otevření a provozu prodejny ve Vídni, i když jsme zdůraznili, že by to mohl být risk. Pro pietro filipi to znamená zvážit svoje možnosti a rozhodnout se podle vztahu k riziku a disponibilních finančních zdrojů, jestli otevře prodejnu ve Vídni, anebo v některém ze státu východní a střední Evropy.
Keywords: SWOT analýza; oděvný průmysl; PEST analýza
Thesis title: Strategy of the market entrance
Author: Kiseľová, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Drozen, František
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The thesis deals with the elements of strategy of market entrance to Vienna. The aim was to determine whether a Czech company pietro filipi has a chance to succeed in such a saturated market and if yes, under what circumstances. The work is divided into five chapters, where the general theory is included concerning the access to foreign markets, followed by the application of theoretical knowledge directly to the practice and it is immediately applied to a concrete example. In this work we come up with two conclusions. One is that pietro filipi should not entry the market of Vienna because of the lack of financial resources and should invest in running business in countries of Eastern and Central Europe, or if it had unlimited financial resources, pietro filipi would be able to invest in opening a store in Vienna. Although we emphasize that this could be the risk anyway. pietro filipi should consider its options and make a decision if it wants to take such a risk of entering the market of Vienna or stay in a less risky environment of Eastern and Central Europe.
Keywords: textile industry; PEST analysis; SWOT analysis

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 10. 2011
Date of submission: 30. 6. 2012
Date of defense: 21. 9. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/33939/podrobnosti

Files for download

    Last update: