Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum

Thesis title: Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Author: Tetivová, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Jankůj, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.
Keywords: marketingová strategie; zdravotnické zařízení; analýza vnitřního a vnějšího prostředí
Thesis title: Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum
Author: Tetivová, Hana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Jankůj, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is creating marketing strategy of ORP CENTRUM, which can be characterized as a small family business. The company operates in a dynamic environment with a strong competition. The theoretical part includes the analysis of external and internal environment of the company which are applied in the practical part. The results after the proposal is based marketing strategy.
Keywords: Medical Institution; Analysis of external and internal environment; Marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Institute of Health Services Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 12. 2011
Date of submission: 30. 6. 2012
Date of defense: 18. 10. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/34987/podrobnosti

Files for download

    Last update: