-

Thesis title: Vysoká škola ekonomická v Praze
Author: Zmeškalová, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy působící na českém trhu. Zvažuje formy její marketingové propagace, cenovou strategii i možnosti expanze do zahraničí. Detailněji pojednává o jednotlivých problémech souvisejících s její činností, kterou je zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Soustředí se také na vztah firmy ke konkurenci, dodavatelům a zákazníkům.
Keywords: zprostředkovávání služeb; marketingová propagace; strategie firmy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 6. 2007
Date of submission: 14. 6. 2007
Date of defense: 29. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6189/podrobnosti

Files for download

    Last update: