Marketing activities of Ganga shop

Thesis title: Marketingové aktivity obchodu Ganga
Author: Jarošová, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Vrančíková, Marie
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která by měla pomoci při získání nových zákazníků a vytvořit dobrý vztah s těmi stávajícími. Všechny návrhy jsou zaměřeny na budování vztahu zákaznic s Gangou a hlavně její majitelkou Veronikou Kobesovou.
Keywords: Marketingové aktivity; Marketingový mix ; Marketing
Thesis title: Marketing activities of Ganga shop
Author: Jarošová, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Vrančíková, Marie
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the activities of Ganga shop, which is focused on selling clothes from India. This results in very small costumer segment.The theoretical part is focused on marketing and marketing mix. The practical part of this thesis stressed the current situation of the Ganga and its competitors, who are offering similar products. It continues with summarizing its marketing mix and draws some improvements, which should help to attract new customers and create a good relationship with its current customers. All recommendations are focused on building a relationship between costumers and Ganga, especially with its owner Veronica Kobesová.
Keywords: Marketing; Mmarketing mix; Marketing activities

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 1. 2012
Date of submission: 22. 12. 2012
Date of defense: 15. 1. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35401/podrobnosti

Files for download

    Last update: