Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd

Thesis title: Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o
Author: Kolářová, Eliška
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Pačesný, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.
Keywords: B2B; marketingová strategie; situační analýza
Thesis title: Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Author: Kolářová, Eliška
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Pačesný, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
Keywords: B2B; situational analysis; marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 10. 2010
Date of submission: 21. 12. 2012
Date of defense: 16. 1. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/28431/podrobnosti

Files for download

    Last update: