-

Thesis title: Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Author: Venzl, Martin
Thesis type: Disertační práce
Supervisor: Uhrová, Inka
Opponents: Nováček, Jan; Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a loajality a skrz dynamiku vazeb a zpětnovazebních smyček přiblížit model reálnému prostředí trhu. Jednotlivé vazby dynamického modelu jsou statisticky testované a potvrzené na skutečných datech mobilního operátora T-Mobile.
Keywords: SEM; mobilní telekomunikace; kvalita služeb; očekávání; modelování; loajalita; zákaznická spokojenost

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Doktorský studijní program
Assigned degree: Ph.D.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: The Department of Business Economics

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 6. 2007
Date of submission: 19. 6. 2007
Date of defense: 28. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6221/podrobnosti

Files for download

    Last update: