-

Thesis title: Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2
Author: Zavázalová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Vyhlídalová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně společnosti Telefónica O2 a poskytuje náměty a doporučení zaměstnancům oddělení marketingové komunikace, vedoucí ke zefektivnění jejich práce. Teoretická část obsahuje doporučené postupy literaturou a praktická část ověřuje, jak to v praxi opravdu funguje. Navíc práce testuje hypotézu, že pouhá změna kreativního zpracování reklamy, bez zesílené intenzity reklamy, má přímý vliv na prodejní výsledky a vnímání nabídky zákazníky.
Keywords: O2; Telefónica; analýza; mobil; reklama; reklamní kampaň

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 6. 2007
Date of submission: 19. 6. 2007
Date of defense: 27. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6224/podrobnosti

Files for download

    Last update: