-

Thesis title: Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Author: Míček, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sato, Alexej
Opponents: Zemanová, Kateřina
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Keywords: obchodní operace; marketingová strategie; mezinárodní marketing; mezinárodní obchod

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 6. 2007
Date of submission: 19. 6. 2007
Date of defense: 28. 8. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6225/podrobnosti

Files for download

    Last update: