-

Thesis title: Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Author: Buřičová, Klára
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Škoda, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 6. 2007
Date of submission: 20. 6. 2007
Date of defense: 28. 8. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6232/podrobnosti

Files for download

    Last update: