Oskar - from the entry to its sale

Thesis title: Oskar - od vstupu k prodeji
Author: Sedlacký, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Chmelař, David
Thesis language: Česky
Abstract:
Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.
Keywords: konkurence; vývoj; marketing; strategie; investice; telekomunikace
Thesis title: Oskar - from the entry to its sale
Author: Sedlacký, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Chmelař, David
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 6. 2007
Date of submission: 25. 6. 2007
Date of defense: 10. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6268/podrobnosti

Files for download

    Last update: