-

Thesis title: Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Author: Machalová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Bohumil
Opponents: Leciánová, Gabriela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti využití, obzvláště pro segmentaci zákazníků, upravení vztahů se zákazníky a nastavení všech customer facing procesů. Praktická část uvádí příklad stanovení hodnoty, respektive ziskovosti, zákazníka na příkladu letecké společnosti a analyzuje specifika leteckého průmyslu, stanovení kalkulačního vzorce a konkrétní návrhy pro budoucí implementaci, včetně využití výsledků hodnoty zákazníka v řízení společnosti.
Keywords: aerolinie; segmentace; strategie; CRM; CLV; CPA; ziskovost; hodnota zákazníka

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Finance and Accounting
Department: Deparment of Finacial Accounting and Auditing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 8. 2006
Date of submission: 13. 8. 2006
Date of defense: 11. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3355/podrobnosti

Files for download

    Last update: