-

Thesis title: Specifické produkty v nabídce cestovního ruchu České republiky
Author: Horková, Soňa
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vaško, Martin
Opponents: Bakos, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje význam destinačního managementu při tvorbě turistických produktů, analyzuje nabídku specifických produktů a jejich propagaci, kterou provádí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Na závěr nabízí srovnání, zda v současnosti realizovaná propagace národních produktů odpovídá zpracované Strategii propagace České republiky 2004-2010.
Keywords: Strategie propagace; destinační management; turistický produkt

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 6. 2007
Date of submission: 1. 6. 2007
Date of defense: 22. 8. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6288/podrobnosti

Files for download

    Last update: