Launch of the new product of the company Henkel CR into the Czech market

Thesis title: Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Author: Klausová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Očadlíková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.
Keywords: marketingový mix; zavedení nového výrobku; Persil Sensitive; Persil; prací prostředky; Henkel ČR spol. s r.o.
Thesis title: Launch of the new product of the company Henkel CR into the Czech market
Author: Klausová, Lucie
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Očadlíková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 6. 2007
Date of submission: 27. 6. 2007
Date of defense: 10. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6300/podrobnosti

Files for download

    Last update: