Marketing communication through blogging

Thesis title: "Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Author: Cao Thi, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Odehnalová, Jitka
Opponents: Henrych, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.
Keywords: online komunikace; marketingová komunikace; blog; sociální média
Thesis title: Marketing communication through blogging
Author: Cao Thi, Eva
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Odehnalová, Jitka
Opponents: Henrych, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
Keywords: Online Marketing; Blog; Marketing Communication; Social Media

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 6. 2012
Date of submission: 31. 5. 2013
Date of defense: 23. 5. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/37970/podrobnosti

Files for download

    Last update: