-

Thesis title: Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Author: Skála, Václav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Černý, Zbyněk
Thesis language: Česky
Abstract:
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 6. 2007
Date of submission: 28. 6. 2007
Date of defense: 13. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6327/podrobnosti

Files for download

    Last update: