Marketing strategy Fotovýběr

Thesis title: Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Author: Hrbková, Lenka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Slaba, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje jednotlivé kroky vedoucí k propagaci webu společnosti Fotovýběr a k budování jména společnosti. Cílem práce je prostřednictvím marketingových nástrojů zvýšit povědomí o nabízených službách a navrhnout takovou marketingovou strategii, která do budoucna bude zajišťovat dostatečný přísun návštěvníků webu, tedy potenciálních zákazníků. Na začátku se věnuji analýze společnosti a jejích dosavadních aktivit, následně navrhuji konkrétní marketingové postupy a v závěru vyhodnocuji dosažené výsledky a perspektivu do budoucna. Diplomová práce by měla pomoci společnosti Fotovýběr optimalizovat své marketingové aktivity.
Keywords: úprava fotografií; Google AdWords; SEO; marketingová strategie; Seznam Sklik; Fotovýběr
Thesis title: Marketing strategy Fotovýběr
Author: Hrbková, Lenka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Slaba, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis describes the steps leading to the promotion Web site Fotovýběr and building the company's name. The aim is through marketing tools to increase awareness about the services offered and to propose such a marketing strategy for the future will ensure an adequate supply of site visitors, ie potential customers. At the beginning of the analysis is devoted to the company and its current activities, then I suggest specific marketing practices and finally evaluate the results and prospects for the future. The thesis should help the company Fotovýběr optimize their marketing activities.
Keywords: SEO; Edit photos; Seznam Sklik; Google AdWords; Fotovýběr; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 2. 2012
Date of submission: 30. 4. 2013
Date of defense: 27. 5. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35970/podrobnosti

Files for download

    Last update: