Marketing strategy of SG Snowboards

Thesis title: Marketingová strategie firmy SG Snowboards
Author: Vácha, Václav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mach, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Keywords: segmentace trhu; promotion; produktový mix; marketingová strategie; marketing
Thesis title: Marketing strategy of SG Snowboards
Author: Vácha, Václav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mach, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 6. 2007
Date of submission: 29. 6. 2007
Date of defense: 10. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6344/podrobnosti

Files for download

    Last update: