Analysis of marketing communication of the supermarket ROJAL spol. s r.o

Thesis title: Analýza marketingové komunikace supermarketu ROJAL spol. s r.o
Author: Habartová, Tereza
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce s názvem: "Analýza marketingové komunikace supermarketu ROJAL spol. s r.o." se ve své teoretické části zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které jsou v aplikační části podrobněji analyzovány, komunikačním procesem a hodnocení účinnosti marketingové komunikace. Ve své druhé části práce -- aplikační části -- je analyzován na základě dotazníkového šetření komunikační mix supermarketu ROJAL. Tyto dotazníky jsou vyhodnoceny a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení pro další kroky spojené s marketingovou komunikací supermarketu ROJAL.
Keywords: Marketing; Marketingová komunikace; Komunikační mix
Thesis title: Analysis of marketing communication of the supermarket ROJAL spol. s r.o
Author: Habartová, Tereza
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis titled: "Analysis of marketing communication of the supermarket ROJAL spol. s r.o." describes in the theoretical part individual instruments of the communication mix, which are more analysed in the application part, communication process and evaluating the effectiveness of marketing communications. The second part of the thesis -- application part -- is analysed communication mix of the supermarket ROJAL based on questionnaire examination that provides conclusions and recommendations for next steps associated with marketing communications of supermarket ROJAL.
Keywords: Marketing communication; Marketing; Communication mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 11. 2012
Date of submission: 31. 5. 2013
Date of defense: 30. 5. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/40392/podrobnosti

Files for download

    Last update: