The proposal of the promotional strategy of Brudra Ltd. company

Thesis title: Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o
Author: Sůsová, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Pauknerová, Daniela
Opponents: Kašparová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.
Keywords: kvantitativní a kvalitativní výzkum ; komunikační mix; komunikační strategie
Thesis title: The proposal of the promotional strategy of Brudra Ltd. company
Author: Sůsová, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Pauknerová, Daniela
Opponents: Kašparová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of my thesis, the proposal of the communication strategy of Brudra Ltd. company, is to analyze and consequently determine the process of creation of the promotional strategy for this company, which is not in place yet. In order to verify the public awareness of this company were used the questionnaires, the other part was checking the quality of services provided in a small detail shops belonging to the company with a method called Mystery shopping. As the outcome will be the merging of the results of the previous mentioned methods, thank to which we will be able to focus on the weak points and gaps in the promotion, followed by its cohesive and unification, including any possible recommendations. The proposal should serve as a sort of guide for setting up the marketing plan for the future.
Keywords: quantitative and qualitative research; communication mix; communication strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Managerial Psychology and Sociology

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 10. 2012
Date of submission: 15. 5. 2013
Date of defense: 5. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/39176/podrobnosti

Files for download

    Last update: