Strategy of the L'Oréal Redken Brand in the Czech Market

Thesis title: Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Author: Matseushuk, Ewgeniya
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Vlková, Anna
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo projít přes strategii značky Redken, zdůraznit fungování a vliv komunikační strategii na spotřebitele. Dalším cílem bylo analyzovat přítomnost Redken na českém trhu, a pro představení více názorného závěru bylo provedeno dotazování vybraného segmentu.
Keywords: -
Thesis title: Strategy of the L'Oréal Redken Brand in the Czech Market
Author: Matseushuk, Ewgeniya
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Vlková, Anna
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 5. 2008
Date of submission: -
Date of defense: 10. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8976/podrobnosti

Files for download

    Last update: