-

Thesis title: Sociální marketing v Nadaci Naše dítě
Author: Flanderková, Dagmar
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Kácovská, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce je věnována oblasti sociálního marketingu s aplikací na neziskovou organizaci Nadace Naše dítě. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit postavení této nadace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž se teoretická část věnuje marketingu, komunikaci, reklamě a médiím. Zvláštní kapitola je vyčleněna charakteristice neziskového marketingu a neziskového sektoru. Praktická část práce seznamuje s Nadací Naše dítě a s jejími mediálními kampaněmi. Poslední kapitola je věnována zhodnocení činnosti této nadace a představení vlastního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
Keywords: Nadace Naše dítě; neziskové organizace; reklama; sociální marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 7. 2007
Date of submission: 25. 7. 2007
Date of defense: 19. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6383/podrobnosti

Files for download

    Last update: