-

Thesis title: Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Author: Navrátil, Zdeněk
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Vilím, Tomáš; Mgr. Tomáš Vilím,
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde vyhodnoceno 6 takovýchto systémů, provedena jejich analýza pomocí metod vícekriteriálního rozhodování a uvedena doporučení pro jejich použití.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 8. 2007
Date of submission: 1. 9. 2007
Date of defense: 4. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6409/podrobnosti

Files for download

    Last update: