-

Thesis title: Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Author: Luhanová, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Lechnýřová, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl provést rozbor činnosti agentury CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu a navrhnout další možnosti, které by měly přispět k úspěšné prezentaci České republiky jako destinace kongresového cestovního ruchu. První část práce je věnována charakteristice kongresového cestovního ruchu, druhá část se pokouší v závislosti na uvedených statistikách zhodnotit pozici ČR na trhu kongresového cestovního ruchu. Třetí, analytická část, která je těžištěm celé práce, je zaměřena na rozbor marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu včetně provedení SWOT analýzy a doporučení dalších opatření, které by mohly být učiněny ve prospěch jeho rozvoje na území ČR.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 8. 2007
Date of submission: 2. 8. 2007
Date of defense: 22. 8. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6412/podrobnosti

Files for download

    Last update: