Tato práce se věnuje systémovému myšlení a především jeho kontextu k pedagogice. Cílem práce je poukázat na význam systémového myšlení z různých pohledů. Práce poskytuje přehled různých definic a přístupů, které autoři při práci v tomto oboru využívají.
Současně je prezentována provázanost systémového myšlení s pojmy z pedagogiky a možné začlenění systémového myšlení do výuky.
Součástí práce je prezentování Bathtub testů jako příkladu testů systémového myšlení, vyhodnocení výsledků těchto testů... show full abstractTato práce se věnuje systémovému myšlení a především jeho kontextu k pedagogice. Cílem práce je poukázat na význam systémového myšlení z různých pohledů. Práce poskytuje přehled různých definic a přístupů, které autoři při práci v tomto oboru využívají.
Současně je prezentována provázanost systémového myšlení s pojmy z pedagogiky a možné začlenění systémového myšlení do výuky.
Součástí práce je prezentování Bathtub testů jako příkladu testů systémového myšlení, vyhodnocení výsledků těchto testů, které byly studentům magisterského studia na katedře systémové analýzy VŠE v Praze předkládány v rámci kurzu Systémová dynamika. |