-

Thesis title: Marketingová politika firmy v informační společnosti
Author: Marek, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kubešová, Vlasta
Opponents: Bébr, Richard
Thesis language: Česky
Abstract:
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.
Keywords: PPC reklama; komunikace; marketingový mix; reklama; marketing

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 6. 2007
Date of submission: 1. 6. 2007
Date of defense: 18. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6418/podrobnosti

Files for download

    Last update: