ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET

Thesis title: Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
Author: Hátašová, Vlasta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mackeová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.
Keywords: budování značky ; německý trh ; český trh
Thesis title: ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET
Author: Hátašová, Vlasta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mackeová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis "Analysis of brand building strategy Billyboy in the Czech and German market" analyses concrete activities in order to its brand building, increasing brand's value and brand awareness. Methods of branding are analysed for Czech market and German market. Both strategies are compared and evaluated. For the brand strategy in the Czech market was suggested recommendation for further development.
Keywords: German market ; Czech market ; brand building

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 9. 2012
Date of submission: 5. 5. 2013
Date of defense: 6. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/40274/podrobnosti

Files for download

    Last update: