Marketing Plan of SK Dynamo České Budějovice

Thesis title: Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Author: Kramář, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Král, Pavel
Opponents: Kafka, Ivan
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.
Keywords: situační analýza; marketingový plán; sportovní marketing
Thesis title: Marketing Plan of SK Dynamo České Budějovice
Author: Kramář, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Král, Pavel
Opponents: Kafka, Ivan
Thesis language: Česky
Abstract:
The major goal of this bachelor work is a detailed marketing situational analysis of a current club marketing plan. The marketing plan will be proposed on basis of detailed marketing situational analysis. The club may use the marketing plan as a source for written processing.
Keywords: situational analysis; marketing plan; sport marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 10. 2012
Date of submission: 26. 4. 2013
Date of defense: 6. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/39526/podrobnosti

Files for download

    Last update: