Staropramen Cool launch evaluation

Thesis title: Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh
Author: Nováková, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Prajsová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat strategii a zhodnotit uvedení značky Staropramen Cool na český trh. Pomocí zjištěných informací o marketingové strategii uvedení značky na trh a dalších dat bylo vytvořeno celkové zhodnocení a na závěr jsou doporučeny určité změny ve strategii.
Keywords: marketing; pivo; Staropramen Cool; značka; strategie; beermix
Thesis title: Staropramen Cool launch evaluation
Author: Nováková, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Prajsová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate the strategy of launching Staropramen Cool on the Czech market. Using the information gathered about the marketing strategy and acquired research I will create an overall assessment. In conclusion, I will evaluate the results and recommend some changes.
Keywords: marketing; launching; strategy; beermix; brewery; Staropramen Cool; brand; beer

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 6. 2012
Date of submission: 1. 5. 2013
Date of defense: 6. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/38193/podrobnosti

Files for download

    Last update: