-

Thesis title: Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Author: Brodská, Olga
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Šípková, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.
Keywords: marketing služeb; marketingový mix; zpoždění zavazadla; asistenční služby; letecké společnosti; Team Trackers s.r.o.

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 8. 2006
Date of submission: 16. 8. 2006
Date of defense: 13. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3385/podrobnosti

Files for download

    Last update: