Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Company

Thesis title: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Author: Kučerová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Polanecká, Šárka
Opponents: Hajdíková, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingového mixu společnosti RIMOWA CZ spol. s r.o. a jeho analýza, dále pak stanovení silných a slabých stránek společnosti, jejích hrozeb a příležitostí pomocí SWOT analýzy a návrh řešení zjištěných nedostatků.
Keywords: RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analýza; Marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Company
Author: Kučerová, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Polanecká, Šárka
Opponents: Hajdíková, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelorś work is to describe the marketing mix in the company RIMOWA CZ spol. s r.o., then to determine the strengths and the weakness of this company, its threats and opportunities through SWOT analysis and to suggest the solutions of the established imperfections.
Keywords: RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analysis; Marketing Mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 3. 2012
Date of submission: 1. 9. 2013
Date of defense: 20. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/37240/podrobnosti

Files for download

    Last update: