Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agentur... show full abstractNakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce. |