Cílem této práce je nalézt kvalitní middleware, jež by byl potřebný pro vývoj MMORPG, rozdělit jej do kategorií podle účelu, k němuž slouží a strukturovaně popsat vlastností jednotlivých midleware. Dále je cílem práce porovnat jednotlivé middleware stejného typu a zvolit nejlepší z nich, případně rozhodnout, kde je vhodný vývoj vlastními silami.
V práci je popsán pojem MMORPG a jeho historie, obvyklá architektura MMORPG, běhová prostředí, operační systémy, struktura MMORPG a middleware, jež lze ... show full abstractCílem této práce je nalézt kvalitní middleware, jež by byl potřebný pro vývoj MMORPG, rozdělit jej do kategorií podle účelu, k němuž slouží a strukturovaně popsat vlastností jednotlivých midleware. Dále je cílem práce porovnat jednotlivé middleware stejného typu a zvolit nejlepší z nich, případně rozhodnout, kde je vhodný vývoj vlastními silami.
V práci je popsán pojem MMORPG a jeho historie, obvyklá architektura MMORPG, běhová prostředí, operační systémy, struktura MMORPG a middleware, jež lze pro jejich vývoj nejlépe využít. Obsahuje popis komponent a požadavky, na ně kladené, popis vlastností a možností konkrétních middleware produktů, rozřazených do kategorií, a závěrečné vyhodnocení. |