-

Thesis title: Segmentace uživatelů vyhledávačů
Author: Kováříková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Mozer, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.
Keywords: shluková analýza; optimalizace pro vyhledávače; internet; search engine marketing; vyhledávače; segmentace trhu

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 8. 2007
Date of submission: 20. 8. 2007
Date of defense: 12. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6593/podrobnosti

Files for download

    Last update: