-

Thesis title: Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Author: Baumruková, Martina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Chvojková, Helena
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.
Keywords: kvalita služeb; cestovní ruch; management kvality

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 8. 2007
Date of submission: 21. 8. 2007
Date of defense: 18. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6610/podrobnosti

Files for download

    Last update: