Strategy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. in Russian Federation

Thesis title: Strategie firmy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. v Ruské federaci
Author: Chornopyshchuk, Andriy
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Izera, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Howden ČKD Compressors s.r.o. je strojírenská firma, výrobce moderních technologických produktů - zejména průmyslových kompresorů, elektromotorů a generátorů středních a vyšších výkonů. Společnost poskytuje servisní služby a dodává náhradní díly. Mnohaleté výrobní a obchodní zkušenosti, výborné technické zázemí; vlastní projekční a konstrukční základna a kvalifikovaný personál umožňují firmě vyhovět nejvyšším nárokům zákazníků. Hlavním cílem této práce je analýza stávající obchodní činnosti a návrh nové konkurenční strategie pro Ruskou federaci.
Keywords: Kompresor ; ČKD ; Howden; konkurenční strategie; konkureční výhody
Thesis title: Strategy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. in Russian Federation
Author: Chornopyshchuk, Andriy
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Izera, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Howden ČKD Compressors s.r.o. is a mechanical engineering company, which manufactures modern high-tech products, particularly industrial compressors, medium and large capacity electric motors and generators. The company provides its customers with complex technical services and supplies spare parts for different types of industrial equipment. The profound experience in manufacturing and business, technological basis, experienced design department and the existence of highly qualified staff help firm to satisfy client's highest requirements. The main objective of this thesis is analysis of present business activities and creating concept of competitive strategy for Russian Federation.
Keywords: competitive strategy; competitive advantages; Howden; ČKD; Compressor

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 3. 2012
Date of submission: 15. 12. 2013
Date of defense: 30. 1. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/36915/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: